Pagina's

zondag 16 april 2017

Floating Easter Cup

Hoi allemaal,

Kennen jullie dat? Je zit op Pinterest, ten eerste al veel langer dan dat je eigenlijk zou willen, en je pint, en je pint en je pint. Voor je het weet heb je borden vol gepint, en je doet er weinig meer mee.
Zo gaat dat bij mij tenminste wel altijd hahaha. Daarom heb ik bedacht dat ik tenminste 1x per maand een project dat ik gepint heb ter inspiratie moet gebruiken en daarom dit keer een home-deco item.

 Speciaal voor de Pasen, ziet er gezellig uit toch?
Ik heb een kop en schotel bij de Action gekocht en een losse vork bij Marskramer en de constructie kon beginnen!
Alle decoratiematerialen komen bij de Action vandaan, behalve het groene jute. Dat vond ik ergens in een Eurowinkel.
Hieronder nog wat close-up foto's.



Ik moet zeggen dat ik 'm erg leuk geworden vind, en ik ben zeker van plan om er voor kerstmis nog 1 te maken.

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: