Pagina's

maandag 14 augustus 2017

Anreda DT - Smile

Hoi allemaal,

Gisteren vierde de tante van mijn man haar verjaardag. Althans, dat wist ze zelf niet, het werd een surprise party. Daarom heb ik voor haar deze layout gemaakt.

 De basis is gemaakt van een vel wit cardstock. Dat heb ik ingesmeerd met witte gesso, en dat gedroogd met de heattool.
Daarna heb ik met Psst! spray in de kleur Burgundy gesprayd van rechtsboven naar linksonder. Terwijl dat lag te drogen, heb ik op kraft cardstock gestempeld. Ik heb hier 2 verschillende achtergrondstempels uit mijn eigen voorraad van Marianne Design voor gebruikt, die ik beïnkt heb met Versamagic Jumbo Java inkt. Op een ander vel kraft cardstock heb ik met de structuurpasta van Dutch Doobadoo een patroon gemaakt met een stencil van Craft Emotions.
Nadat alles droog was, heb ik er allemaal kleine stukjes van gesneden en dit gerangschikt onder mijn foto.


 Rondom de foto heb ik een frame gemaakt met papiertouw. zodat de foto er goed uitspringt.
De bloemen die ik heb gebruikt komen bij Action vandaan.


De titel heb ik met mijn Silhouette uitgesneden. Ik sneed hem 3x uit en plakte hem met Nuvo lijm op elkaar. Hierdoor lijkt het net chipboard. Tot slot heb ik met Nuvo Crystal Drops in de kleur Dark Walnut kleine pareltjes gemaakt.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Liefs Sandra

Geen opmerkingen: