Pagina's

vrijdag 18 augustus 2017

Warme Kerstwenswn

Hoi allemaal,

Gisterenavond was er een SOL (ScrapOnLine) op de Facebook groep Tiets' Creatieve Wereld. Natuurlijk heb ik hem ook gemaakt, en dit is mijn uitwerking ervan.

 Het papier dat ik heb gebruikt, is van Maja Design, I wish collectie. Ik heb alle randjes beïnkt met Distress Ink Vintage Photo. Het plaatje dat ik heb gebruikt, komt uit een knipvel van Syta van Gelderen.


 Links naast mijn afdrukje, heb ik een rode curly pin gebruikt. Deze heb ik uit elkaar getrokken, en daartussen nog wat witte roosjes geplakt.


 De tekst is gestempeld met mijn MISTI, op een stukje licht designpapier. Hij komt uit een set van Marianne Design.


Om de kaart helemaal af te maken, heb ik een strik van jute touw en nog wat bloemetjes opgeplakt.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: