Pagina's

donderdag 28 december 2017

Anreda DT - Sleighbells ring...

Hoi allemaal!

Hoewel kerstmis inmiddels al voorbij is, blijf ik toch nog even in kerstsferen met mijn kaarten. Ik ben nu namelijk nog in de mood om kerstkaarten te maken en misschien na de jaarwisseling wel niet meer haha.

 Het papier dat ik heb gebruikt voor deze kaart is van Joy!Crafts, Let it snow paper pack. Ik hou erg van de traditionele kerstkleuren, maar soms vind ik het juist ook heel leuk om eens hele andere kleuren te gebruiken.

 De tekst die ik heb gebruikt is gemaakt met een stempel van Marianne Design. De liedjes-stempels zijn mijn favoriete stempels, dus ik gebruik ze heel graag. De sneeuwpop heet Snowy, en is gemaakt met de mal van Noor!Design. Voor de sjaal en de muts heb ik restjes van hetzelfde designpapier gebruikt, de rest is gemaakt met restjes wit cardstock. De neus heb ik met een stift oranje gekleurd, de armen bruin en de knopen, ogen en mond zwart.
De postcard die achter Snowy en de tekst zit, is gemaakt met de stempel van Marianne Design.

De rechter bovenhoek is bewerkt met een prachtige mal van Marianne Design, Snowflakes Corner. In het midden van elke ster, en willekeurig op de rest van de kaart, heb ik Nuvo Crystal drops in Pearl White gebruikt.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: