Pagina's

maandag 2 april 2018

Anreda DT - Industrial 2.0 en Gilding Flakes

Hoi allemaal,

Liet ik jullie vorige week al een mannenkaart zien met de Industrial 2.0 lijn van Studio Light, heb ik er vandaag toch weer een! Deze kaart is gemaakt voor Anreda, met allemaal mooie materialen uit mijn DT pakket. Wat is het toch een voorrecht om voor Anreda te mogen werken!

Ik heb een vel uit het Industrial 2.0 papierblok gepakt, en dat op maat gesneden (14x14cm). Op 1 centimeter van de rand, heb ik rondom tape geplakt, en daarop heb ik Nuvo Gilding Flakes Radiant Gold gedaan. Lekker wrijven, en het is net of je bladgoud hebt gebruikt. Het plaatje komt uit een stansvel van de zelfde Industrial 2.0 serie.
De tekst komt uit een set van Noor Design. Hij is vrij groot en ik wilde niet dat mijn plaatje teveel weg zou vallen, dus heb ik hem met Memento Tuxedo Black op vellum gestempeld.
Om mijn kaart netjes af te werken, heb ik Nuvo Crystal Drops Ebony Black gebruikt.

Dit was het voor vandaag, hopelijk vonden jullie het leuk!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: