Pagina's

woensdag 18 april 2018

Anreda DT - Mini album in een koffer

Hoi allemaal,

Vandaag deel ik iets met jullie waar ik best een beetje trots op ben. Niet dat ik niet trots ben op mijn andere creaties, maar op deze ben ik extra trots. Het idee voor dit mini-album broeide al een tijdje in mijn achterhoofd, maar op de een of andere manier, wilde het er niet uitkomen. Ik heb er letterlijk wakker van gelegen, en toen ik uiteindelijk het koffertje bij Anreda besteld had, kwam het er uit. In een sneltreinvaart was het album af, en het voelt helemaal goed zo!

Ik laat jullie wat foto's ervan zien, maar ik heb ook een filmpje gemaakt van het doorbladeren. Op die manier zie je het net wat beter. Onderaan zal ik de linkjes naar de gebruikte materialen plaatsen.











Gebruikte materialen te koop bij Anreda



Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

1 opmerking:

Sylvia zei

Wat super leuk en mooi gemaakt.
Groetjes Sylvia