Pagina's

maandag 16 april 2018

Gefeliciteerd met jullie woning

Hoi allemaal,

Onlangs is een collega van mijn man gaan samenwonen, en daar hoort uiteraard een kaartje bij!

 De kaart is een standaard formaat kaart, met de vouw boven. Ik heb op de basis met een stencil van Dutch Doobadoo en Distress Ink Vintage Photo gesponst. Daarna heb ik de deur uitgesneden met mijn Silhouette, ik heb hiervoor een bestandje uit de Silhouette Store gebruikt.


 De krans was ook onderdeel van het snijbestand. Ik heb hem uit twee verschillende kleuren groen cardstock gesneden . Op de krans heb ik wat rode sweetheart blossoms van Wild Orchid Crafts geplakt. 
 Naast de deur heb ik het huisnummer geplakt. Daarna heb ik de kaart afgewerkt met Nuvo Crystal Drops in de kleur Dark Walnut.


Aan de binnenkant van de kaart heb ik een tekst gestempeld van een set van Noor! Design.

Dit was het voor vandaag, hopelijk vonden jullie het leuk!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: